دسته موتور آریزو 6 پرو

شناسه محصول: EH-FownixA6P-0419
در انبار
دسته موتور آریزو 6 پرو به عنوان رابط اتصال بین موتور و بدنه می باشد. وظیفه و نحوه عملکرد دسته موتور آریزو 6 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. دسته موتور چپ آریزو 6 پرو اصلی، دسته موتور راست آریزو 6 پرو اصلی، دسته موتور عقب آریزو 6 پرو اصلی و دسته موتور جلو آریزو 6 پرو اصلی در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع دسته موتور آریزو 6 پرو عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات دسته موتور آریزو 6 پرو اصلی و وظیفه آن چیست؟

موتور هر خودرویی مثل موتور فونیکس مدل آریزو 6 پرو پس از استارت زدن دائماً می لرزد. برای این که سرعت انتقال لرزش و ارتعاش موتور به بدنه کاهش یابد و آن را بدون لرزش نگه دارد. از قطعه ای به  نام دسته موتور استفاده می شود. دسته موتور آریزو 6 پرو (Fownix Arrizo 6 pro) از چهار جهت مختلف موتور خودرو را به بدنه ماشین وصل می کند. هنگامی که لاستیک به کار رفته در دسته موتور آسیب می بیند، ممکن است موتور و خود دسته موتور به طور غیر عادی بعد از استارت زدن شروع به لرزش کند. این عمل باعث ایجاد ارتعاشات مختلف و صداهای غیر عادی می شود و رانندگی و سواری را بسیار آزار دهنده کند.

هر از گاهی صاحبان خودرو آریزو ۶ پرو در مورد دسته موتور چپ، دسته موتور راست، دسته موتور جلو و دسته موتور عقب آریزو 6 پرو سؤالاتی می پرسند. مثلاً چقدر طول می کشد تا آن ها را تعویض کنیم؟ بعد از چه مدتی دسته موتور اریزو 6 پرو فرسوده و معیوب می شود؟ علائم شکستگی دسته موتور اریزو 6 پرو به چه صورت است؟ اگر موتور ماشین در فصل سرما خراب شود چه اتفاقی می افتد، آیا باید دسته موتورها را عوض کنم؟ ما به شما در پاسخ به سوالات کمک خواهیم کرد.

این مقاله از چیران یدک به معرفی انواع دسته موتور اریزو 6 پرو و نحوه تعویض آن می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه دسته موتور اریزو6پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری دسته موتور چپ و راست فونیکس آریزو 6 پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

تعویض دسته موتور آریزو 6 پرو چه زمانی انجام شود؟

بدنه اصلی دسته موتور از جنس لاستیک است و بسیار بادوام است. تا زمانی که به درستی رانندگی کنیم دسته موتور اریزو ۶ پرو می تواند یک عمر بدون تعويض دوام بیاورد. بنابراین به عنوان یک قطعه پر مصرف به آن توجه نکنید. در خصوص محدودیت زمانی، به طور کلی استفاده از دسته موتور آریزو 6 پرو در طول مدت 5 سال هیچ ایرادی پیدا نمی کند. در صورتی که مجبور به تعویض آن کمتر از 2 یا 3 سال بشوید معمولاً عیب از سیستم تعلیق جلو می باشد. شما باید در بخش هایی از جاده که آسفالت خوبی ندارند با سرعت کمتر رانندگی کنید. به یاد داشته باشید به هنگام رانندگی با سرعت بالای 50 کیلومتر در ساعت از موانع و سرعت گیرها عبور نکنید.

 

اطلاعات فوق بخشی از اطلاعات معرفی دسته موتور اریزو 6 پرو است که چیران یدک آن را با شما به اشتراک می گذارد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به دسته موتور تیگو 7 پرو ، دسته موتور اچ سی کراس و دسته موتور تیگو 8 پرو بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید دسته موتور جلو وعقب آریزو 6 پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت دسته موتور چپ راست جلو و عقب اریزو 6 پرو

برای خرید یا اطلاع از قیمت دسته موتور آریزو 6 پرو اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات آریزو 6 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل آریزو 6 پرو مراجعه کنید.

 

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

علائم شکستگی دسته موتور چیست؟

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص تعمیرات و نگهداری دسته موتور چپ آریزو 6 پرو، دسته موتور راست آریزو 6 پرو، دسته موتور جلو اریزو 6 پرو و دسته موتور عقب اریزو 6 پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس آریزو 6 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), وارداتی

جدید یا دست دوم

جدید

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دسته موتور آریزو 6 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم