معرفی و مشخصات چری تیگو 7 و هر چیز که لازم است درباره ی لوازم یدکی تیگو 7 بدانید

خودروی چری مدل تیگو 7 (Tiggo 7) اولین مدلی است که توسط چری بر اساس پلت فرم جدید شاسی بلند یعنی پلت فرم T1X توسعه یافت. پلت فرم T1X یک پلت فرم شاسی بلند (SUV) حرفه ای است. شرکت سازنده چینی به نام چری آن را مطابق با روند توسعه رو به جلو “V” شکل می سازد. در مقایسه با مارک های رقیب، معماری پلت فرم T1X پیشرفته تر است. چیران یدک وارد کننده اصلی و مستقیم تمامی قطعات و لوازم یدکی تیگو 7 اعم از درب، چراغ جلو و عقب، سپر عقب و جلو، درب صندوق، جلو پنجره، دیلایت، گلگیر، رکاب چری تیگو 7 می باشد. ما با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت و به صورت تضمینی جهت جلب رضایت مشتری قطعات تیگو 7 را تامین خواهیم کرد.

بر اساس پلتفرم T1X، تیگو 7 می تواند در اهداف تعریف و طراحی محصول به طور کامل پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در فرآیند توسعه رو به جلو باشد. تحت شرایط فاصله بین دو محور، محصولاتی که بر روی پلت فرم T1X توسعه می یابند، دارای فضای داخلی بهتر در جلو و عقب و همچنین فاصله از زمین، زاویه نزدیک شدن و زاویه خروج بالاتر هستند. این پلت فرم خودروهای مدل 5-7 صندلی را تولید می کند. از نظر توسعه انعطاف پذیری مدل ها به بالاترین سطح پلت فرم های برند مستقل می رسند. همچنین تیگو 7 فرآیند توسعه را از طریق عملیات مبتنی بر پلت فرم و ماژولار دارد.

تاریخچه چری تیگو 7

شاسی بلند پرچمدار جدید چری با نام Tiggo 7 است. تیگو 7 در سپتامبر سال 2016 برنده جایزه طراحی خودروی مفهومی TX از نمایشگاه بین المللی ژنو شد. تیگو 7 در این نمایشگاه به عنوان نمونه اولیه و در همان سال نیز رسماً معرفی شد. همچنین 4 سال توسعه و تایید مثبت را پشت سر گذاشت. این اولین خودروی شاسی بلند (SUV) از سری محصولات نسل دوم چری پس از تحول استراتژیک است. شرکت چری، 9 مدل خودرو با پیشرانه های 1.5 T  و 2.0 L  روانه بازار کرده است. تیگو 7 یک شاسی بلند جمع و جور است که از پلتفرم T1X که مخصوصاً توسط چری برای خودروهای شاسی بلند ساخته می شود، تولید می شود.

اسم چینی: تیگو 7

سازنده: شرکت چری

فاصله بین دو محور: 2670 میلی متر

اندازه ماشین: 1670/1837/4505 میلی متر

مصرف سوخت: 6.3 لیتر در 100 کیلومتر

ویژگی ها: (SUV) شاسی بلند جمع و جور

اولین تولید در چین: 20 سپتامبر 2016

موتور 1: موتور 1500 توربو

موتور 2: موتور 2000 توربو

تیگو 7 تست های خودرو از لحاظ طراحی، حواس، قدرت، عملکرد عالی از نظر هندلینگ و سایر عملکرد و کیفیت را دارا می باشد. این خودرو شگفتی “پیشرو مستقل و پیشروی سرمایه گذاری مشترک” را در عملکرد خودرو به ارمغان می آورد. در اکتبر 2022، حجم فروش جهانی سری تیگو 7 در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر به تعداد 119700 رسید.

کنسول و دنده تیگو 7

طراحی داخلی چری مدل تیگو 7 و لوازم یدکی تیگو 7

 

چراغ غقب و سپر عقب تیگو 7

 

جعبه دنده شیفتر دنده تیگو 7