معرفی و مشخصات چری تیگو 7 پرو و هر چیز که لازم است درباره ی لوازم یدکی تیگو 7 پرو بدانید

از نظر ظاهری، نسخه جدید خودرو چری مدل تیگو 7 پرو (Chery Tiggo 7 pro) از یک الگوی طراحی خانوادگی چری استفاده می کند. طراحی جلو پنجره تیگو 7 پرو به شکل بزرگ و فرم چند ضلعی و ساختار بافت داخلی ماتریس نقطه ای می باشد. که بسیار لایه لایه به نظر می رسد. علاوه بر این در مدل های جدید تیگو، چراغ جلوی خودکار و عملکردهای برف پاک کن خودکار را برای رفع نیازهای بیش تر مصرف کنندگان اضافه کرده اند. چیران یدک وارد کننده اصلی و مستقیم تمامی قطعات و لوازم یدکی تیگو 7 پرو اعم از درب، چراغ جلو و عقب، سپر عقب و جلو، درب صندوق، جلو پنجره، دیلایت، گلگیر، رکاب چری تیگو 7 پرو می باشد. ما با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت و به صورت تضمینی جهت جلب رضایت مشتری قطعات تیگو 7 پرو را تامین خواهیم کرد.

طراحی ظاهر

علاوه بر این ویژگی های خودرو، طرح کلی خودروی تیگو جدید حس بصری یک SUV سنتی را حفظ می کند. همچنین فرم و شکل سقف معلق جلوه بصری خوبی ایجاد می کند. همچنین در طراحی جلو پنجره تیگو 7 پرو، قسمت پایینی رکاب تیگو 7 پرو در دو طرف به صورت رکاب بازشو و با نوارهای تزئینی قرمز رنگ و سایر تزئینات احاطه می شود. همین امر تیگو 7 پرو را اسپرت و ورزشی تر می کند. تزئینات قاب جلو پنجره تیگو 7 و آینه تیگو 7 به صورت بیرونی  و به رنگ مشکی است. همچنین کالیپر تیگو 7 پرو برای ترمز به رنگ قرمز و عناصر پایینی مانند نوارهای تزئینی جانبی قرمز باعث می شود که حس اسپرت آن حتی بالاتر باشد.

در مورد قسمت عقب خودرو، درب صندوق عقب تیگو 7 پرو و چراغ‌ عقب تیگو 7 پرو، طراحی کامل نیست و نیمه نافذ است. طراحی دو طرفه اگزوز همراه با شکل تزئینی اگزوز تیگو 7 پرو و خطوط سه بعدی عقب، حسی از تکنولوژی را به بیننده می دهد. همچنین این خودرو حس تحرک از نظر اندازه بدنه، طول، عرض و ارتفاع خودروی جدید به ترتیب 1746/1842/4500 میلی متر و فاصله بین دو محور 2670 میلی متر است.

مشخصات چری تیگو 7 پرو

طراحی داخلی چری تیگو 7 پرو

از نظر فضای داخلی، طراحی کلی کنترل مرکزی خودروی جدید فضای کابین نفیس و سطح بالایی را حفظ می کند. همچنین مجهز به یک ابزار LCD 7 اینچی و یک صفحه کنترل مرکزی شناور استاندارد 10.25 اینچی است. این صفحه دارای یک سیستم چند رسانه ای داخلی Lion Zhiyun است. این سیستم از عملکردهایی مانند مسیریابی نقشه AutoNavi ،Apple CarPlay ،Baidu CarLife پشتیبانی می کند. همچنین از اینترنت وسایل نقلیه و ارتقاء OTA، برای اطمینان و تجربه خاص در خودروی مدرن تیگو 7 پرو استفاده می کند.

چری تیگو 7 پرو جدید از نظر قدرت به یک موتور چهار سیلندر 1.5T با حداکثر قدرت 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر مجهز است. این موتور با گیربکس تیگو 7 پرو از نوع CVT مطابقت دارد.

کنسول و صفحه تاچ چری تیگو 7 پرو