سپر عقب تیگو 7 پرو و سپر جلو تیگو 7 پرو

شناسه محصول: S-FownixT7p-0405
در انبار
جنس و ساختار سپر عقب تیگو 7 پرو و سپر جلو تیگو 7 پرو را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. سپر فابریک عقب و جلو تیگو7 پرو اورجینال و متعلقات دیگر خودروی فونیکس همچون چراغ جلو تیگو 7 پرو اصلی، چراغ عقب تیگو 7 پرو اصلی، دیلایت تیگو 7 پرو اصلی، کاپوت تیگو 7 پرو اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت سپر فونیکس تیگو 7 پرو (Tiggo7pro) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات سپر عقب و جلو تیگو 7 پرو اصلی

سپر خودروها به دو قسمت جلو و عقب تقسیم می شوند. سپر جلو تیگو ۷ پرو (Tiggo 7 pro) شامل یک تکه بالا و یک تکه پایین می شود. همچنین سپر عقب تیگو 7 پرو (Tiggo 7 pro) نیز شامل یک قسمت بالا و یک قسمت پایین می باشد. سپر جلو و سپر عقب فونیکس تیگو 7 نه تنها عملکرد تزئینی دارد، بلکه ضربه های خارجی را جذب و کاهش می دهد. همچنین از بدنه محافظت می کند و یک وسیله ایمنی برای محافظت از سرنشینان خودرو است. در حال حاضر سپر تیگو 7 پرو علاوه بر حفظ عملکرد حفاظتی اصلی، می تواند هماهنگی و یکپارچگی شکل بدنه خودرو را نیز حفظ کند. همچنین سبک وزن هستند و باعث آیرودینامیک در رانندگی با خودرو می شوند. بنابراین ماشین به تعادل خوبی می رسد. سپر عقب تیگو 7 پرو نماد پرتویی در زیر چراغ عقب است.

در این جا به شما می گوییم شکل ساختاری و جنس سپر عقب تیگو 7 پرو و سپر جلو تیگو 7 پرو چگونه است. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه سپر فابریک تیگو 7پرو بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سپر فونیکس تیگو 7پرو استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

چرا سپر خودرو را از جنس پلاستیک می سازند؟

به چند دلیل عمده مثل وزن سبک، نرم و آسان برای تعمیر. اول از همه وزن را مقایسه کنید. سپرهای پلاستیکی سبک تر از سپرهای آهنی یا مواد دیگر هستند. همین امر باعث کاهش وزن کل خودرو نیز می شود. گر چه هر چه خودرو سنگین تر باشد ایمن تر است اما بسیاری از خودروسازان برای کاهش وزن خودرو سپر را از جنس پلاستیک می سازند که به طور طبیعی مصرف سوخت نیز کاهش می یابد. هنگامی که خودرو با سرعت کم و متوسط ​​در حال حرکت است. در صورت برخورد با وسایل نقلیه یا اجسام دیگر، سپر پلاستیکی نیز می تواند نقش بافری و انعطاف خاصی را ایفا کند. حتی اگر خودرو با عابر پیاده برخورد کند، سپر هنگام تغییر شکل بیش ترین ضربه را جذب می کند. در نتیجه انرژی و آسیب کم تری به مردم وارد می کند.

تعمیر و نگهداری خودرو نیز هزینه زیادی دارد. پس از آسیب دیدن سپر جلو و عقب تیگو 7 پرو، در صورتی که لازم به تعویض و یا تعمیر باشد، جنس پلاستیکی ارزان تر از سایر مواد است. سپر خودرو نیز در هنگام رانندگی مستعد خراشیدگی است بنابراین سپرهای پلاستیکی هزینه نگهداری بسیار ارزان تر از سایر مواد دارند.

پلاستیک سپر خودرو چیست؟

بیش تر سپرهای خودرو را از جنس پلاستیک می سازند. فقط در برخی خودروهای قدیمی ممکن است سپرها از جنس فلز باشند. بیش تر ضربه گیرهای پلاستیکی از جنس و نوع پلاستیک PP، عمدتاً پلی پروپیلن (پروپیلن) می باشند. نقطه ذوب پلی پروپیلن تا 167 درجه سانتی گراد است. بنابراین مقاومت حرارتی خوبی دارد. چگالی پلی پروپیلن تنها 0.90 گرم بر سانتی متر مکعب است که سبک وزن ترین در بین پلاستیک ها است. همچنین دارای ویژگی های مقاومت در برابر خوردگی، سفتی عالی و شفافیت است. همین ویژگی ها باعث می شود سپر در برابر ضربه مقاوم و قابل بازیابی باشد.

چرا سپر خودرو از پلاستیک ساخته شده است؟ چرا فلز نیست؟

سپر نقش زیبایی شناسی و دکوراسیون بیرونی خودرو را در طراحی کل خودرو ایفا می کند. اگر از مواد فولادی استفاده شود، وزن نسبتاً زیاد و هزینه آن نسبتاً زیادتر است. دلیل استفاده از پلاستیک زمان، نیرو نسبی است و ضربه به خودرو و سرنشینان آن نیز کم تر خواهد بود. سایر موارد مانند نصب آسان تولید راحت تر برای کارخانه وزن سبک پلاستیکی و موارد دیگر!

 

چرا پوسته سپر جلو و سپر عقب تیگو 7 پرو دو تیکه است؟

شرکت فونیکس برای کاهش هزینه مصرف کنندگان خودرو سپر عقب و جلو را به صورت دو تیکه بالا و پایین بر روی ماشین های خود تعبیه می کند. به نحوی که صاحبان خودرو در زمان تصادف و آسیب به جلو یا عقب خودرو، مجبور به تعویض یا تعمیر کامل پوسته سپر نباشند. سپر جلو تیگو 7 پرو شامل دو تکه سپر جلو قسمت بالا و سپر جلو قسمت پایین می باشد. همچنین سپر عقب تیگو 7 پرو شامل دو تکه سپر عقب بالا و سپر عقب پایین می باشد.

 

تا این جای کار «جنس مواد سپر تیگو 7پرو» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به سپر عقب و جلو آریزو 6 پرو، سپر جلو و عقب هایما اس 5 و سپر جلو و عقب فونیکس اف ایکس بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید سپر اصلی و اورجینال تیگو 7پرو را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت سپر تیگو 7پرو استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سپر جلو تیگو 7 پرو و سپر عقب تیگو 7 پرو اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات تیگو 7 پرو می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات فونیکس مدل تیگو 7 پرو مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره مشخصات سپر اصلی و کامل تیگو 7 پرو و نحوه نگهداری از سپر جلو و عقب تیگو 7پرو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

فونیکس

مدل

فونیکس تیگو 7 پرو

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “سپر عقب تیگو 7 پرو و سپر جلو تیگو 7 پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم