توربو شارژ چری

شناسه محصول: TC-Chery0303
در انبار
نحوه عملکرد توربوشارژ آریزو 5 و توربوشارژ آریزو 6 و آریزو 6 پرو، توربو شارژ تیگو، توربو شارژ فونیکس را به طور مفصل توضیح داده ایم. موتور توربو شارژر آریزو و تیگو،حلزونی توربو شارژ آریزو و تیگو، حلزونی دود توربو شارژ آریزو و تیگو، حلزونی هوای توربو شارژ آریزو و تیگو،کارتریج توربو شارژ آریزو و تیگو و اینتر کولر اریزو و تیگو در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) به دو صورت شرکتی و وارداتی با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت (توربو چری) به صورت عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با ما در تماس باشید.

شرح

توربو شارژ یا بوست توربو چگونه کار می کند؟

همه با توربو شارژ چری آشنا هستند. معمولاً در قسمت عقب خودرو کلماتی مانند 1.4T و 2.0T را می بینید که نشان دهنده توربو شارژ بودن موتور این خودرو است. توربو شارژر (Turbocharger) که به آن توربو یا T هم می گویند. توربو شارژ آریزو و تیگو از گاز خروجی موتور برای به حرکت در آوردن توربین استفاده می کند تا هوای ورودی را فشرده و متراکم کند. در نتیجه قدرت و گشتاور موتور را افزایش می دهد و خودرو را قدرتمند تر می کند.

یک توربو شارژر عمدتاً از یک توربین (فن توربو یا حلزونی دود توربو شارژ) و یک کمپرسور (اینتر کولر) تشکیل می شود. که توسط یک محور محرک (شفت یا میله) به هم متصل می شوند. درگاه ورودی توربین با منیفولد اگزوز موتور و درگاه اگزوز به لوله اگزوز وصل می شود. درگاه ورودی اینتر کولر با لوله ورودی و درگاه اگزوز به منیفولد ورودی متصل می شود.

سوپرشارژ دقیقاً چگونه حاصل می شود؟ دلیل اصلی این است که گاز خروجی از موتور به توربین ضربه می زند تا با سرعت بالا بچرخد. در نتیجه کمپرسور کواکسیال را به چرخش با سرعت بالا سوق می دهد و هوای سوپر شارژ شده به داخل سیلندر رانده می شود.

توربوشارژ عمدتاً برای استفاده از انرژی گاز خروجی موتور برای به حرکت درآوردن کمپرسور برای دستیابی به سوپرشارژ هوای ورودی است. در طول کل فرآیند اساساً قدرت موتور مصرف نمی شود و تداوم شتاب خوبی دارد. اما در سرعت های پایین، توربو نمی تواند به موقع مداخله کند و در نتیجه هیسترزیس خاصی وجود دارد.

سوپر شارژ چیست و چه تفاوتی با توربو شارژ چری دارد؟

در مقایسه با توربوشارژ، اصل سوپر شارژ متفاوت است. سوپرشارژ مکانیکی عمدتاً از نیروی میل لنگ برای به حرکت درآوردن یک کمپرسور هوای مکانیکی برای چرخش برای متراکم سازی هوا استفاده می کند. متفاوت از توربوشارژ، سوپرشارژ باعث از دست دادن درجه مشخصی از قدرت خروجی موتور در طول فرآیند کار می شود.

از آن جایی که سوپر شارژر مستقیماً توسط میل لنگ به حرکت در می آید. سوپرشارژر زمانی که موتور کار می کند شروع به کار می کند. بنابراین در دورهای پایین عملکرد گشتاور خروجی موتور نیز بسیار خوب است و میزان تراکم هوا به صورت خطی با توجه به دور موتور افزایش می یابد، در لحظه دخالت موتور توربو شارژ هیسترزیس ناگهانی وجود ندارد و سرعت کم وجود ندارد. با این حال هنگامی که موتور با سرعت بالا کار می کند، سوپرشارژر نیز قدرت موتور زیادی مصرف می کند و افزایش قدرت مشخص نیست.

موتور دوگانه سوپرشارژ چگونه کار می کند؟

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص موتور توربو شارژ فونیکس، توربو شارژ تیگو 5، توربو شارژ تیگو 7، توربو شارژ تیگو 8، توربو شارژ آریزو ۵، توربو شارژ آریزو 6، توربو شارژ آریزو۶ پرو، توربو شارژ فونیکس، تعمیرات و نگهداری توربو شارژ آریزو و تیگو درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

چری

مدل

چری آریزو 5 اتوماتیک, چری آریزو 5 توربو, چری آریزو 6 اکسلنت, چری تیگو 5, چری تیگو 7

کد قطعه

TC-Chery0303

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “توربو شارژ چری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم