توربو شارژ هایما

شناسه محصول: TC-Haima0303
در انبار
توربو شارژ قسمت اضافی بر روی موتور خودرو می باشد. که وظیفه اصلی آن قدرت بخشیدن به موتور است. نحوه عملکرد توربوشارژ هایما اس7 و توربوشارژ هایما اس 5 را به طور مفصل توضیح داده ایم. موتور توربو شارژر هایما،حلزونی توربو شارژ هایما، حلزونی دود توربو شارژ هایما، حلزونی هوای توربو شارژ هایما،کارتریج توربو شارژ هایما و اینتر کولر هایما s7 و هایما s5 در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) به دو صورت شرکتی و وارداتی با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت (توربو هایما) به صورت عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با ما در تماس باشید.

شرح

توربو شارژ هایما s7 و s5

همان طور که حفاظت از محیط زیست سخت تر می شود، خودروهای مدرن و به روز با تغییر در حجم موتور کمتر و قدرت بیشتر پیشرفت می کنند. موتور، منبع قدرت خودرو است. دو نوع اصلی از موتورهای جریان اصلی معاصر وجود دارد، یکی موتور تنفس طبیعی و دیگری موتور توربو شارژر. ظرفیت موتورهای توربو شارژ هایما S7 و توربو شارژ هایما S5 همچنان با تغییرات کوچک در حال افزایش است. در اکثر خودرو ها از جمله هایما اس 7 و اس 5 از موتور توربو شارژر استفاده می شود. در ادامه مقاله ای برای درک موتورهای توربو شارژر، تاریخچه پیداش موتور توربوشارژ و مکانیزم کار آن را خواهیم آورد.

مکانیزم توربو شارژ هایما

تاریخچه پیدایش موتورهای توربو شارژر هایما

وقتی صحبت از موتورهای توربوشارژ به میان می آید، جدول زمانی به جنگ جهانی دوم می رسد. هواپیماهای جنگی در طول جنگ جهانی دوم به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند، اما خلبانان یک خطر پنهان جدی پیدا کردند. آن خطر این بود که اگر هواپیما در ارتفاع بالا پرواز کند و هوا رقیق باشد همچنین اکسیژن ورودی موتور هواپیما به طور جدی ناکافی باشد. آن گاه راندمان احتراق موتور پایین می آید و سرعت پرواز و وضعیت پرواز هواپیما نمی تواند الزامات رزمی را برآورده کند. این امر حتی بر امنیت پرواز و کارایی عملیاتی تأثیر می گذارد.

به منظور حل این مشکل یک شرکت فرانسوی از تجهیزات دمنده مانند در هواپیما استفاده کرد. با این تجهیزات اطمینان حاصل کرد که هواپیما از اکسیژن کافی برخوردار است. همچنین در هنگام انجام وظایف در ارتفاع بالا، توان خروجی موتور طبیعی را حفظ می کند. مانند بسیاری از فناوری‌های غیرنظامی، این فناوری نظامی پس از جنگ جهانی دوم به استفاده غیرنظامی تبدیل شد و موتورهای خودرو این فناوری را به ارث بردند.

نحوه کار موتور تنفس طبیعی

حجم هوای ورودی یک موتور معمولی با مقدار هوای مکیده شده به داخل سیلندر توسط پیستون تعیین می شود. اما حجم سیلندر ثابت است، بنابراین حداکثر قدرت موتور نیز ثابت است. هوا در حین حرکت پیستون به داخل سیلندر مکیده می شود. این فرآیند متعلق به استنشاق طبیعی هوا است و نیروی خارجی برای فشردن آن وجود ندارد. بنابراین این شکل از موتور یک موتور تنفس طبیعی است.

 

نحوه کار موتور توربو شارژ

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص موتور توربو شارژ هایما اس 7 و اس 5، تعمیرات و نگهداری توربو هایما S7 و توربو هایما S5 درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما 7x توربو, هایما 8S, هایما S5, هایما S5 پلاس, هایما S7 اتوماتیک, هایما S7 پلاس, هایما S7 توربو شارژ, هایما S7 دنده ای

کد قطعه

TC-Haima0303

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “توربو شارژ هایما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم