پلوس اچ سی کراس

شناسه محصول: AS-H30cross0229
در انبار
پلوس اچ سی کراس یکی از انواع شفت موجود در خودرو می باشد. وظیفه اصلی پولوس انتقال نیرو بین دیفرانسیل و چرخ می باشد. پلوس کامل اچ سی کراس، مشعلی پلوس اچ سی کراس و سر پلوس و ته پلوس اچ سی کراس در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) به دو صورت شرکتی و وارداتی با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت (پلوس h30 کراس) به صورت عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با ما در تماس باشید.

شرح

پولوس راست و چپ اچ سی کراس

پلوس اچ سی کراس که با نام دیگر نیم شفت اچ سی کراس مشهور است در کل به محور محرک خودرو اشاره دارد. پلوس کامل اچ سی کراس یا همان محور محرک، مکانیزمی است که در انتهای محرکه قرار دارد. سر پلوس می تواند سرعت و گشتاور را از گیربکس تغییر دهد و به چرخ های محرک منتقل کند. پلوس به طور کلی از محفظه نهایی، دیفرانسیل، محرک چرخ و محفظه محور محرک تشکیل می شود. محور محرک فرمان نیز دارای اتصالات جهانی با سرعت ثابت است. علاوه بر این، پلوس ها نیروی عمودی، نیروی طولی و نیروی جانبی بین سطح جاده و چارچوب یا بدنه و همچنین گشتاور ترمز و نیروی واکنش را تحمل می کنند.

انواع پلوس اچ سی کراس

پلوسی که معمولاً در خودروهای مدرن مثل اچ سی کراس استفاده می شود با توجه به انواع تکیه گاه خود دارای دو نوع است: پلوس شناور کامل و پلوس نیمه شناور. اما در خودروهای پیشین پلوس ها سه نوع دارند، یعنی شناور کامل ، 3/4 شناور و نیمه شناور.

پلوس شناور کامل

فلنج بیرونی پلوس با پیچ و مهره به توپی بسته می شود. توپی از طریق دو یاتاقان که از هم دور هستند روی آستین نیم شفت نصب می شود. از نظر ساختاری، انتهای داخلی پلوس کاملاً شناور با یک اسپلاین و انتهای بیرونی با فلنج ارائه شده است و چندین سوراخ روی فلنج وجود دارد. به دلیل عملکرد قابل اعتماد، به طور گسترده در وسایل نقلیه تجاری استفاده می شود.

پلوس 3/4 شناور

علاوه بر تحمل تمام گشتاور، بخشی از ممان خمشی را نیز تحمل می کند. برجسته ترین ویژگی ساختاری نیم شفت شناور 3/4 این است که تنها یک بلبرینگ در انتهای بیرونی نیم شفت وجود دارد و یاتاقان از توپی چرخ پشتیبانی می کند. به دلیل سفتی پشتیبانی ضعیف یک یاتاقان، این پلوس علاوه بر گشتاور باربری، ممان خمشی ناشی از نیروی عمودی، نیروی محرکه و نیروی جانبی بین چرخ و سطح جاده را نیز تحمل می کند. پلوس شناور 3/4 به ندرت در خودروها استفاده می شود.

پولوس نیمه شناور

نیمه شفت نیمه شناور مستقیماً روی یاتاقان واقع در سوراخ داخلی انتهای بیرونی محفظه محور با ژورنال نزدیک به انتهای بیرونی پشتیبانی می شود. انتهای پلوس یا همان نیم شفت به طور ثابت است. با یک ژورنال و یک کلید با سطح مخروطی به توپی متصل می شود یا مستقیماً به دیسک چرخ و توپی ترمز با فلنج متصل می شود. بنابراین علاوه بر انتقال گشتاور، باید ممان خمشی ناشی از نیروی عمودی، نیروی محرکه و نیروی جانبی منتقل شده از چرخ را نیز تحمل کند. پلوس نیمه شناور به دلیل ساختار ساده، جرم کم و هزینه کم در خودروهای سواری و برخی خودروهای مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر پولوس اچ سی کراس

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص پلوس کامل، پولوس اچ سی کراس درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

دانگ فنگ

مدل

دانگ فنگ H30 کراس

کد قطعه

AS-H30cross0229

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “پلوس اچ سی کراس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم