کلید شیشه بالابر هایما Haima

شناسه محصول: WLK_Haima0208
در انبار
سوئیچ برقی پنجره درب راننده، سوئیچ پنجره برقی درب صندلی سرنشین، کلید شیشه برقی درب عقب (چپ)، سوئیچ شیشه برقی درب عقب (راست)، باز و بسته شدن درها و ویندوز، کلید روشن کردن خودکار پنجره، کلید قفل پنجره روشن، دکمه برقی پنجره هایما Haima، دکمه برقی شیشه هایما Haima و ... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت (کلید شیشه هایما haima) به صورت عمده و تک اورجینال(اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با ما در تماس باشید.

شرح

سوییچ برقی شیشه هایما

دکمه بالابر پنجره تک دکمه ای به عنوان پنجره برقی تک لمسی معروف است. کلید بالابر برقی به عملکردی اشاره دارد که با یک بار فشردن سوییچ کنترل به طور خودکار شیشه پنجره بالا یا پایین می رود. کلید شیشه بالابر هایما Haima یا همان سوییچ برقی پنجره با یک کلیک می تواند تا حد زیادی کارکرد مسافران در ماشین را تسهیل کند. با توجه به دکمه کنترل شیشه، می توان آن را به سه نوع تقسیم کرد: راننده اصلی، ردیف جلو و کل ماشین. AUTO یا a معمولاً روی دکمه پنجره یا نزدیک آن علامت گذاری می شود.

 

مقداردهی اولیه کلید شیشه بالابر

دکمه برقی بالابر پنجره هایما نه تنها عملکرد بالابر خودکار را دارد، بلکه عملکرد ضد گیره یا ضد نیشگون را نیز دارد. زمانی که شیشه در حین بالا آمدن با مانعی مواجه شود، به طور خودکار شیشه پنجره 50 میلی متر به پایین می رود. اگر پنجره را نتوان به طور خودکار بالا آورد، بیشتر به دلیل قطع شدن برق باتری است. در این زمان کلید شیشه بالابر هایما Haima باید مقداردهی اولیه شود. مراحل مشخص برای انجام کار عبارت اند از: سوییچ استارت خودرو را در موقعیت +ACC روشن کنید. به صورت دستی کلید را بالا ببرید تا زمانی که شیشه کاملا بسته شود. سپس کلید برقی بالابر را فشار دهید و حدود 4 ثانیه نگه دارید و آن را رها کنید. با انجام مراحل بالا دکمه شیشه برقی مقدار دهی اولیه کامل می شود.

 

مقداردهی اولیه کلید کنترل از راه دور

هنگامی که باتری کلید ریموت تعویض شود یا دچار اختلال شود و یا به شدت ضربه بخورد، کنترل از راه دور از کار می افتد. در این زمان ریموت خودرو همانند کلید شیشه بالابر نیاز به راه اندازی و برنامه ریزی مجدد دارد. عملکرد خاص برای برنامه ریزی به این صورت است: سوییچ خودرو را روشن کرده و در وضعیت +ACC قرار دهید. دکمه قفل کلید را به مدت 10 ثانیه فشار دهید. سپس سوئیچ استارت را خاموش کنید. کلید را بیرون بیاورید. با انجام این مراحل ریموت به طور کامل برنامه نویسی مجدد می شود.

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری در خصوص مشکلات رایج و تعمیر کلید شیشه بالابر هایما درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما 7x توربو, هایما 8S, هایما S5, هایما S5 پلاس, هایما S7 اتوماتیک, هایما S7 پلاس, هایما S7 توربو شارژ, هایما S7 دنده ای

کد قطعه

WLK_Haima0208

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کلید شیشه بالابر هایما Haima”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم