کلید شیشه بالابر اچ سی کراس

شناسه محصول: WLK_H30cross0208
در انبار
سوئیچ برقی پنجره درب راننده، سوئیچ پنجره برقی درب صندلی سرنشین، کلید شیشه برقی درب عقب (چپ)، سوئیچ شیشه برقی درب عقب (راست)، باز و بسته شدن درها و ویندوز، کلید روشن کردن خودکار پنجره، کلید قفل پنجره روشن، دکمه برقی پنجره اچ سی کراس، دکمه برقی شیشه اچ سی کراس و ... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت (کلید شیشه h30 کراس) به صورت عمده و تک اورجینال(اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی)  با ما در تماس باشید.

شرح

کلید شیشه بالابر اچ سی کراس

کلید شیشه بالابر اچ سی کراس یا همان دکمه شیشه بالابر خودرو به سیستمی اطلاق می شود که در آن می توان شیشه پنجره های خودرو را با یک دکمه بالا و پایین کرد. در هر خودرو نسبت به مدل آن تعداد دکمه کنترل شیشه و پنجره متفاوت خواهد بود. به طور کلی خودروهایی با مدل های متوسط ​​به بالا مجهز به عملکرد کلید شیشه بالابر و پایین آور هستند. مزایای استفاده از سوییچ برقی شیشه و پنجره یا کلید شیشه برقی عمدتاً عبارت است از راحتی رانندگان و مسافران و جلوگیری از روشن و خاموش کردن اتومبیل توسط راننده خودرو. پنجره یکی از عوامل حواس پرتی رانندگان به شمار می رود بنابراین وجود کلید شیشه بالابر ضریب ایمنی را افزایش می دهد.

کلید شیشه بالابر با یک دکمه:

کلید کنترل بالابر شیشه اتومبیل دارای دو دنده می باشد. موقعیت دنده یک مانند شیشه های برقی معمولی است، در هنگام استفاده از آن باید کلید را فشار دهید و نگه دارید. هنگامی که پنجره به موقعیت مورد نظر بلند شد، دکمه را رها کنید. به این صورت فرآیند بلند کردن متوقف می شود. در حالت دوم فقط کافی است یک بار آن را فشار دهید و رها کنید. در این حالت پنجره به طور خودکار به طور کامل بسته یا باز می شود.

مدل های مختلف خودرو دارای علائم کلید شیشه بالابر متفاوت هستند. اکثر آن ها در حال حاضر دارای علائم انگلیسی خودکار می باشند. برخی را مستقیماً “دکمه قفل” می نامند. در واقع اصل یکسان است، دکمه قفل را فشار دهید و نگه دارید تا تمام پنجره ها با یک دکمه بلند شوند. دکمه باز کردن قفل را به مدت چند ثانیه طولانی فشار دهید تا همه شیشه پنجره ها با یک کلید پایین بیایند.

پنجره های بالابر که دارای یک دکمه می باشند عموماً عملکرد «ضد نیشگون دست» را دارند. در حین عملیات بسته شدن خودکار اگر چیزی بین شیشه و قاب پنجره گیر کند، عملیات بسته شدن پنجره به طور خودکار تا نیمه متوقف می شود و به حالت اولیه باز می گردد. در غیر این صورت ممکن است موقعیت برای خطر نیشگون دست ها بوجود بیاید.

 

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری را درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

دانگ فنگ

مدل

دانگ فنگ H30 کراس

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کلید شیشه بالابر اچ سی کراس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم