دسته موتور اچ سی کراس

شناسه محصول: EH-H30cross-0618
در انبار
وظایف دسته موتور اچ سی کراس را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. دسته موتور چپ اچ سی کراس و متعلقات موتوری اچ سی کراس آن همچون قرقری فرمان اچ سی کراس، میل موجگیر اچ سی کراس اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت دسته موتور اچ سی کراس (h30 cross) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

عملکرد دسته موتور اچ سی کراس (h30 cross) اصلی

دسته موتورها را عمدتاً از جنس لاستیک می سازند و رابط اصلی اتصال بین موتور و بدنه خودرو می باشد. در هر خودرو نسبت به مدل آن تعداد دسته موتورها متفاوت خواهد بود. در اچ سی کراس 3 دسته موتور وجود دارد که شامل موارد زیر است. دسته موتور دو سر پیچ اچ سی کراس ، دسته موتور چپ اچ سی کراس (دسته موتور زیر باطری اچ سی کراس) و دسته موتور پایین راست اچ سی کراس . همچنین با کمک دو شاخه نگهدارنده دسته موتور پایین به موتور متصل می شود. وظیفه پشتیبانی از موتور و کاهش تداخل لرزش موتور به بدنه خودرو را دارد. علاوه بر این یکی از نقش هایش جلوگیری از انتقال ضربه های خارجی در حین رانندگی به موتور است. ماشین های مسابقه معمولاً از پایه های موتور لاستیکی استفاده نمی کنند، بلکه از پایه های فلزی استفاده می کنند. این برای انتقال سریع و مستقیم قدرت موتور است که می توان گفت ساختاری منحصر به فرد برای ماشین های مسابقه ای است.

این مقاله به معرفی دسته موتور H30 کراس می پردازد. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری دسته موتور چپ راست اچ سی کراس را با جنس استاندارد و مرغوب تهیه نمائید.

 

علل خرابی دسته موتور

دسته موتور لاستیکی به طور اجتناب ناپذیری تخریب می شوند. علت اصلی فرسودگی، گرما و لرزش موتور است و پس از سال ها استفاده از آن به تدریج آسیب های کوچک جمع شده و بدتر می شود. افزایش سن باعث سفت شدن، له شدن و ترک خوردن لاستیک می شود و در نهایت ممکن است لاستیک پاره شود. این خرابی در طول زمان اجتناب ناپذیر است، اما می توان برای کاهش بار روی پایه های موتور از شتاب گیری ناگهانی اجتناب کرد.

خطر به موقع تعویض نکردن

در صورتی که دسته موتور بی عیب را در جای خود قرار دهید، خطرات مختلفی را به همراه دارد. به عنوان مثال اگر به دلیل خرابی شدید از کار بیفتد، موتور نمی تواند در موقعیت صحیح و اصلی خود ثابت شود. در اثر این اتفاق موتور در هنگام شتاب و کاهش سرعت به شدت می چرخد و با قطعات اطراف برخورد می کند که بسیار خطرناک است. علاوه بر این که به دلیل ضربه و صدای غیر عادی بر راحتی خودرو تأثیر می گذارد، ممکن است به قطعات جانبی نیز آسیب جبران ناپذیری وارد شود.

بنابراین به راحتی می توان تعویض دسته موتور را به تعویق انداخت، اما همچنان باری را بر دوش خودرو وارد می کند. پس مهم است که آن را در اسرع وقت تعویض کنید.

 

در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به دسته موتور تیگو 8 پرو و دسته موتور هایما اس 5 بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید دسته موتور دانگ فنگ HC Cross را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت دسته موتور اچ سی کراس استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت دسته موتور دو پیچ و شاتونی اچ سی کراس اصلی و با کیفیت می توانید با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. به علت نوسانات لحظه ای نرخ ارز خارجی از درج قیمت بسیار معذوریم. فقط با یک تماس به دست اول بودن ما پی خواهید برد. جهت بررسی و خرید قطعات دیگر می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات دانگ فنگ مدل اچ سی کراس مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی ایساکویی یا وارداتی را تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری عزیز واقعاً مشکل کیفیت محصول را دارد، متخصصان فروش چیران یدک قطعات شرکتی را به آن ها پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی با خرید شما ارسال می شود. از خدمات سریع و کارآمد فروش جنس باکیفیت توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی اچ سی کراس با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد. به زودی توضیحات بیشتری درباره مشخصات دسته موتور چپ و راست اچ سی کراس (hc cross) درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

دانگ فنگ

مدل

دانگ فنگ H30 کراس

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دسته موتور اچ سی کراس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم