Top Rated Product

سپر عقب هایما S7 و سپر جلو هایما S7

شناسه محصول: S-HaimaS7-0302
در انبار
(2 بررسی مشتری)
همانطور که می دانید سپر عقب و جلو هایما S7 علاوه بر جلوه زیبا بخشیدن به ظاهر خودرو، به منظور جلوگیری از آسیب زدن به بدنه در هنگام تصادف می باشد. سپر رنگ شده هایما اس 7 اورجینال و متعلقات دیگر خودروی هایما مدل S7 همچون چراغ جلو هایما S7، چراغ عقب هایما S7، اکسل عقب هایماS7 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت سپر عقب و جلو هایما مدل اس 7 (Haima S7) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

سپر خام و رنگ شده هایما اس 7 (Haima S7)

سپر عقب هایما S7 و سپر جلو هایما S7 وظایفی همچون حفاظت ایمنی، تزئین خودرو و بهبود ویژگی های آیرودینامیکی خودرو را به عهده دارند. هنگامی که خودرو دچار تصادف با سرعت کم می شود، سپر هایما اس 7 (Haima S7) از نظر ایمنی می تواند نقش بافر را برای محافظت از بدنه خودرو داشته باشد. همچنین در صورت تصادف با عابران پیاده می تواند نقش خاصی در محافظت از آن ها را ایفاد کند. هم اکنون سپر رنگی هایما اس7 از نظر ظاهری تزیینی است و تبدیل به بخش مهمی در ظاهر هایما S7 شده است. در عین حال سپر جلو و عقب اس7 توربو و 2000 نیز جلوه آیرودینامیکی خاصی دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی سپر خام و رنگی هایما S7 بپردازیم. یعنی هر آن چه که باید در مورد سپر عقب و سپر جلو مشکی هایما اس 7 بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری سپر جلو و عقب هایما مدل اس7 توربو و پلاس و 2000 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

 

ساختار سپر جلو و عقب هایما S7

ساختار سپر جلو هایما اس 7 توربو و 2000 بدین صورت از یک پوسته سپر و یک دیاق آهنی پشت سپر تشکیل می شود. دقیقاً شبیه ساختار طراحی محافظ جلو خودرو است و نیز در آن جا نصب می شود. در مورد سپر عقب هایما اس 7 توربو و 2000 چطور؟ چه چیزی برای محافظت استفاده می شود؟. از آن جایی که هیچ استاندارد ارزیابی خاصی برای تست برخورد از عقب خودرو در چین وجود ندارد، سازندگان مختلف در مدل های گوناگون نیز رفتار متفاوتی دارند. بر اساس این وضعیت، می توان گفت در شرایطی که ساختار و مواد خودرو یکسان باشد، در سپر عقب استفاده از دیاق عقب هایما اس 7 بهتر از محافظ فوم است.

ساختار دیاق فلزی عقب هایما اس7 نسبتاً سخت است. همان طور که از سطح مقطع قسمت عقب خودرو مشخص است، میله ی آهنی باید دارای یک ساختار ذوزنقه ای باشد. محل نصب قلاب بکسل روی میله ی آهنی طراحی نمی شود، بلکه روی قسمت شاسی خودرو قرار می گیرد. سپر عقب هایما توربو و 2000 اس 7 در قسمت وسط برای آویزان کردن بکسل قلاب دارد. میانگین ارتفاع طراحی سپر عقب اکثر خودروهای خانوادگی بین 490 تا 520 میلی متر است. این عدد نزدیک به ارتفاع دیاق سپر جلو هایما اس7  و دیاق در اکثر خودروها است.

برای باز کردن سپر عقب و جلو هایما اس7، اگر توانایی عملی قوی ندارید. توصیه می شود ماشین را به یک تعمیرگاه حرفه ای ببرید یا یک متخصص برای جدا کردن آن پیدا کنید. در غیر این صورت کارتان بسیار سخت می شود.

در ادامه

تا این جای کار نقش و عملکرد «سپر خام هایما S7 و نحوه نگهداری از سپر عقب و سپر جلو مشکی هایما اس 7» به شما معرفی شد. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب را می توانید در مقالات بعدی مربوط به سپر عقب و جلو آریزو 6 پرو، سپر جلو و عقب هایما اس 5 و سپر جلو و عقب فونیکس اف ایکس بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید سپر جلو و سپر عقب هایما اس 7 پلاس را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت سپر هایما S7 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت سپر جلو هایما S7 و سپر عقب هایما S7 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات هایما می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات هایما مدل S7 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

  • نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره تعمیر سپر رنگی هایما S7 و سپر خام هایما اس 7 (Haima S7) درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما S7 اتوماتیک, هایما S7 پلاس, هایما S7 توربو شارژ, هایما S7 دنده ای

2 reviews for سپر عقب هایما S7 و سپر جلو هایما S7

  1. محمد ایازی

    مرسی از سایت خوبتون درجه یک

  2. علی چگینی

    من هرجا تو بازار گشتم مناسب تر از قیمت شما پیدا نکردم. دمتون گرم

    • chiranyadak

      چون خریدتون رو مستقیما از واردکننده انجام دادین !
      خوشحالیم که راضی بودین 🙂

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم