میل لنگ هایما S7

شناسه محصول: CS-HaimaS7-1113
در انبار
جنس و مشکلات میل لنگ هایما S7 را در قسمت توضیحات به طور مفصل شرح داده ایم. میل لنگ فابریک هایما S7 اورجینال و متعلقات دیگر خودروی هایما همچون رینگ هایما S7 اصلی، پیستون هایما S7 اصلی، میل سوپاپ هایما S7 اصلی، میل موجگیر هایما S7 اصلی و... در نمایندگی لوازم یدکی چینی در ایران (چیران یدک) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدون واسطه  موجود می باشد. برای مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت میل لنگ هایما اس7 (Haima S7) عمده و تک اورجینال (اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با ما در تماس باشید. چیران یدک این محصول را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند. اندکی پس از خرید سفارش شما به سرعت پردازش می شود و می توانید در کمتر از ۷۲ ساعت این قطعه را دریافت و از آن استفاده کنید. مجموعه چیران یدک برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات آنها را با پکیج ایمن به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

شرح

مشخصات فنی میل لنگ هایما S7 اصلی

میل لنگ هایما S7 یکی از اجزای اصلی و کلیدی موتور خودرو است. عملکرد میل لنگ هایما اس7 (Haima S7) به طور مستقیم بر عمر خودرو تاثیر می گذارد. میلنگ تحت بارهای سنگین و گشتاورهای خمشی حین کار دائماً در حال تغییر می باشد. خرابی رایج در میلنگ هایما S7 عبارتند از شکست خمشی و سایش. بنابراین مواد میل لنگ S7 باید دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر خمش و سایش باشد.

چیران یدک در این مقاله به “جنس و مشکلات و خرابی های میل لنگ هایما S7” می پردازد. یعنی هر آن چه که باید در مورد قطعه میل لنگ فابریک هایما اس 7 (Haima S7) بدانید. امیدوارم همه مطالبی اشتراکی توسط چیران یدک مورد پسند شما واقع شود. در ضمن حتماً از فروشگاه های مجاز و نمایندگی انحصاری میل لنگ هایما S7 استاندارد و مرغوب را تهیه نمائید.

میل لنگ هایما Haima

مشکلات و خرابی میل لنگ هایما S7

شایع ترین مشکل در میل لنگ موتور، آسیب به فلز آن (قسمت تحت فشار اصلی موتور) است. این نوع آسیب به دو صورت آسیب خمشی و آسیب پیچشی معروف و احتمال وقوع اولی بیشتر از دومی است. تجزیه و تحلیل آماری آسیب میل لنگ نشان می دهد که حدود 80٪ ناشی از آسیب خمشی است.

ترک های خمشی ابتدا در ژورنال شاتون (پایه میل لنگ) یا فیله ژورنال اصلی ایجاد می شوند و سپس به سمت بازوی میل لنگ کشیده می شوند.

ترک های پیچشی در سوراخ ها یا فیله های روغن با فرآوری ضعیف ایجاد شده و سپس در جهت محور کشیده می شوند.

 

جنس میل لنگ

در حال حاضر دو نوع ماده برای میلنگ موتور خودرو وجود دارد: چدن شکل پذیر و فولاد. با توجه به عملکرد خوب برش چدن گره ای، می توان شکل ساختاری ایده آل تری به دست آورد و عملیات های حرارتی مختلف و عملیات های تقویت‌کننده سطح را می توان مانند میل لنگ فولادی برای بهبود استحکام، سختی و مقاومت در برابر سایش میل لنگ انجام داد. هزینه میل لنگ چدن داکتیل تنها حدود یک سوم (1/3) هزینه میل لنگ فولادی کوئنچ شده است، بنابراین میل لنگ چدن داکتیل به طور گسترده در داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

آمار نشان می دهد که روند استفاده از میل لنگ چدن گره ای در چین آشکارتر است. بیش از 85 درصد از میل لنگ موتور های دیزلی با قدرت کوچک و متوسط ​​از چدن گره ای استفاده می کنند و میل لنگ موتور های با قدرت بالای 160 کیلو وات بیشتر از میل لنگ فولادی آهنگری استفاده می کنند.

 

مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص «جنس و مشکلات میل لنگ هایماS7» بود که چیران یدک آن را با شما به اشتراک گذاشت. در صورت وجود هرگونه نقص یا خطایی، لطفاً آن را از طریق ایمیل یا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید. ادامه مطالب پیشینه و تاریخچه پیدایش میل لنگ را می توانید در مقالات بعدی مربوط به میل لنگ آریزو 6، میل لنگ فونیکس FX بخوانید. اولین بیانیه این است که ما این روندهای خبری و دانش محصول را در اختیار شما قرار می دهیم تا با آگاهی خرید میل لنگ اصلی و اورجینال هایما S7 را از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز انجام دهید.

 

نحوه خرید و قیمت میل لنگ هایما S7 استاندارد

برای خرید یا اطلاع از قیمت میل لنگ هایما S7 اصلی و با کیفیت با فروشگاه لوازم یدکی خودرو چیران یدک در تماس باشید. جهت بررسی و خرید دیگر قطعات هایما S7 می توانید از قسمت جستجو در صفحه اصلی، قطعه مورد نظر خود را پیدا یا به برچسب قطعات هایما مدل اس 7 مراجعه کنید.

 تعهد چیران یدک

  • خرید از فروشگاه چیران یدک تضمین کیفیت و تعهد را به همراه دارد. با توجه به درخواست مشتری جنس اصلی شرکتی مدیران خودرو یا وارداتی تهیه و ارسال می کنیم. اگر مشتری واقعاً مشکل کیفیت محصول داشته باشد، متخصصان فروش چیران یدک جنس اصلی و شرکتی را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند. فاکتور فروش یا لیست فروش چاپی توسط لوازم یدکی چیران یدک با خرید شما ارسال می شود. از خدمات فروش جنس اصلی شرکتی باکیفیت، سریع و کارآمد توسط فروشگاه ما لذت ببرید. هدف چیران یدک بعد از جلب رضایت مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی اصلی و با کیفیت خودروهای وارداتی با نازلترین قیمت بدون هیچگونه واسطه ای در سراسر ایران می باشد.

 

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات بیشتری درباره نحوه تعمیر میل لنگ هایما اس 7 منتشر خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما S7 اتوماتیک, هایما S7 پلاس, هایما S7 توربو شارژ, هایما S7 دنده ای

اصالت

ایرانی (داخلی), شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “میل لنگ هایما S7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم