واشر سرسیلندر هایما Haima

شناسه محصول: CHG-Haima1208
در انبار
واشر سرسیلندر هایما بین بلوک سیلندر و سر سیلندر قرار می گیرد. سر سیلندر موتور هایما Haima و متعلقات آن همچون واشر سر سیلندر ، میل لنگ ، سوپاپ و...   عمده و تک به صورت اورجینال(اصلی چینی)، وارداتی و شرکتی (ایساکویی) با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت در نمایندگی فروشگاه چیران یدک موجود است.

شرح

واشر سرسیلندر هایما Haima

واشر سرسیلندر موتور، پوشش و ماده تقویت کننده ای است که مابین بلوک سیلندر موتور و سرسیلندر موتور قرار می گیرد. واشرهای سر سیلندر اتصال بین سر موتور (حاوی میل بادامک) و بلوک موتور (شامل سیلندرها و پیستون ها) را آب بندی می کنند. طراحی واشرهای مدرن به گونه ای است که حرکت عمودی و افقی بین بلوک سیلندر و سر سیلندر را انجام دهند. در گذشته برخی از واشرهای سرسیلندر برای نصب نیاز به چسب یا درزگیر داشتند، اما دیگر اینطور نیست. واشرهای سر موتور مدرن با ضخامت عالی و فناوری داخلی برای آب بندی خشک طرح ریزی می شوند. اگر شما صاحب هایما باشید، انتظار نداشته باشید که واشر سرسیلندر هایما Haima برای مدت طولانی دوام بیاورد. واشرهای سرسیلندر باید حداقل 3 سال عمر کنند، اما نسبت به وسیله نقلیه و شرایط می توانند بیش از 5 سال عمر کنند.

واشر سرسیلندر هایما s7 توربو

سوراخ های بریده شده روی واشر سر سیلندر در اندازه های مختلفی وجود دارد. سوراخ های بزرگ برای سیلندر، تعدادی سوراخ متوسط ​​برای پیچ و مهره ها و چند سوراخ کوچک برای مایع خنک کننده هستند.

علائم ترکیدگی واشر سرسیلندر هایما

برخی از علائم واشر سرسیلندر سوخته شده ظریف هستند، در حالی که برخی دیگر نشانه تغییر رنگ روغن خودرو هستند. این سیگنال ها می تواند نشان دهنده یک مشکل عمده در موتور باشد.

1- نشتی روغن یا مایع خنک کننده

اگر متوجه نشت مایع خنک کننده یا روغن روی سرسیلندر و بلوک سیلندر موتور یا اطراف آن شدید، این می تواند نشان دهنده این باشد که واشر سر سیلندر موتور دیگر آب بندی نمی شود.

2- واشر سرسیلندر بیش از حد گرم شود

اگر واشر سرسیلندر کمی و حتی اندکی باد کند، ممکن است موتور خودرو به طور قابل قبول خنک نشود. گرمای بیش از حد می تواند به چندین قطعه داخل موتور آسیب برساند، بنابراین تا زمانی که منبع مشکل مشخص شود، خودرو را فورا خاموش کنید. در اینجا هرگز نباید هنگام گرم شدن بیش از حد ماشین درپوش رادیاتور را بردارید و مایع خنک کننده را بررسی کنید. البته با توجه به نکات ایمنی باید این کار را انجام دهید وگرنه یک بلیط یک طرفه برای سوختن صورتتان می گیرید.

3- اشتباه موتور

برای اینکه یک موتور به درستی کار کند، جرقه، هوا و سوخت باید همیشه به درستی ترکیب شود. باید مقدار دقیق هوای ترکیبی با مقدار دقیق سوخت در یک زمان خاص و در یک ولتاژ جرقه خاص باشد. اگر هر یک از این عوامل به درستی عمل نکند می توانند آسیب جدی به موتور وارد کنند.

نحوه تست نشتی واشر سرسیلندر هایما

همه نشتی های واشر بلافاصله فاجعه آمیز نیستند. گاهی اوقات، یک نشتی کوچک ظاهر می شود و به آرامی مایع خنک کننده را از دست می دهید. اگر مشکوک هستید که ممکن است نشتی مایع خنک کننده باعث آسیب به واشر سرسیلندر داشته باشید، چند راه برای تأیید شک خود وجود دارد.

نویسنده در حال نگارش می باشد، به زودی توضیحات را درج خواهیم کرد. با سپاس از شکیبایی شما!

اطلاعات اضافی

برند

هایما

مدل

هایما S5, هایما S5 پلاس, هایما S7 اتوماتیک, هایما S7 پلاس, هایما S7 توربو شارژ, هایما S7 دنده ای

کد قطعه

CHG-Haima1208

اصالت

شرکتی, وارداتی

نظر

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “واشر سرسیلندر هایما Haima”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تضمین عودت کالا

جهت رضایت شما کالا را تا 48 ساعت بعد از تحویل پس میگیریم

حمل و نقل بسیار سریع

به محض دریافت رسید و فاکتور، سفارش شما بسته بندی و ارسال می گردد

تضمین رضایت

با بسته بندی محکم و قوی جهت سالم رسیدن بسته به شما تضمین می دهیم